Saturday, November 15, 2014

!علی مطهری و تفکرداعشی وی برای حضورزنان در استادیوم ها

:ازمیان رویدادها

علی مطهری و تفکرداعشی وی در باره حضورزنان در استادیوم ها!
از قدیم گفته اند لنگه کفش دربیابان خود نعمتی است! و گویا خیلی ها درمیان اهالی اعتدالیون و اصلاح طلبان به او به عنوان اصول گرای میانه رو و منصف و شجاع دخیل بسته اند! اما انسان با شنیدن نظرات ایشان* به خودمی گوید حیف به لنگه کفش! دانشجویان حق دارند که با شنیدن سخنان این باصطلاح اصول گرای میانه رو در برابر آن ها و اساتیددانشگاه صنعتی بیرجند، شاخ در بیاورند و به این صرافت ییفتند که ایشان حتی لنگه کفشی در بیابان هم نیستند!.
اگر این حضرت آقا، اصول گرای میانه رو است وای به حال ما و روزگارما با اصول گرایان تندرو! ایشان دوست دارند که ضمن گرفتن برخی های ژست های انتقادی به برخی سیاست های جاری نظام، اما در حوزه های اساسی مواضع داعش وارخود را به خوردجامعه بدهند. بهرحال او در بیرجند بخوبی ماهیت داعش وارخود را به نمایان گذاشت. نگاهی به فرازهای های سخنان وی به خوبی گواه براین ادعاست.

براساس فرمایشات ایشان:
اسلام اهمیت زیادی به عقل داده است، اما همین عقل حق ورود به حوزه ایمان را ندارد!. همین یک قلم، یعنی ممنوعیت ورود علم به معبدایمان ( شعارپایه ای قرون وسطا) به خوبی ماهیت نظام پوسیده حکومت دینی و زیربنای فکری این اصول گرای به غایت متحجر را که  پزمنتقد هم به خود می گیرد برملا می کند. سراب علوم اسلامی و کشاکش حاکمیت اسلامی با علوم اجتماعی و سرکوب اندیشه ها و صاحبان علم و سانسور و دیوارکشی و فیلتیرینک و بگیر و به بند و زندان و اعدام برای تحقق همین حکم ناقابل صورت می گیرد!
علی مطهری که همواره درمورد همه چیز از سیرسرکه تاجان آدمیزاد ابرازنظر می کند، در برابرپرسش دانشجویان در مورد اینکه پس چرا در مورداسیدپاشی ها لال مونی گرفته است، می گوید تا زمانی که گزارش کامل داده نشود نمی توان اظهارنظرکرد! او که خود از مدافعان شلاق  برای بدحجابی و  از حامیان طرح امربه معروف در مجلس است، طبیعی است که منتظرگزارش کامل از سوی کسانی باشد که خودمظنون به جنایت هستند! والسلام! خاتم مع الصلوات.
درمورد زندانی شدن عنچه نیز هم چون یک داعشی دبش ظاهرمی شوند و می فرمایند: تماشای بازی‌هایی مانند والیبال و بسکتبال بدلیل اینکه بازیکنان کامل پوشیده نیستند اشکال دارد! و از آنجا که غنچه هم که از این حکم شرعی ایشان که احتما از لابلای کتب پدراستخراج کرده است، سرباززده است لابد جایش همان زندان است.
اوج این داعشوارگی را می توان در حکم ایشان نسبت به فوتبال دید:
"اما در فوتبال میشود یک جایگاهی را هم برای خانم‌ها در ورزشگاه‌ها در نظر گرفت (ناگفته نماند این راه حل اشانتیونی و مبتنی برجداسازی سیستماتیک زنان و مردان در جامعه، پس از فشارفیفا و فشار جهان به رژیم آپارتایدجنسی، به ذهن برخی از حاکمان خطورکرده است) و تماشاگرانی هم که در ورزشگاه از فحش و ناسزا استفاده می‌کنند میشود دستگیر کرد و با زدن 80 ضربه شلاق به هر نفر از این حرکات جلوگیری کرد!." آفرین! بر این فکربکر که احتمالا تاکنون به ذهن داعش هم نرسیده است!. بهتر است ایشان علجه کنند و زودتر آن را به نام خود به ثبت برسانند، چون ممکن است داعش بدون ارجاع به منبع اصلی، آن را سرقت کرده و بنام خودسکه بزند!. لابد اگر از ایشان پرسیده شود براساس کدام دادگاه و حکم چنین اقدام فاشیستی را تجویزمی فرمائید، خواهند گفت که نیازی به صدورحکم تازه نیست و حکم لازم  هزاز و پانصدسال پیش صادرشده است. بهرحال برخوردسخت افزاری و خشونت ورزانه با آسیب های فرهنگی چیزی جز فرهنگ داعشی و امرمشترک بین این دو نیست.
جالب آن که به مصداق دیگ به دیگ می گوید رویت سیاه، ایشان در فراز دیگری از سخان خود می گوید ما در این ایران تفکرداعشی داریم اما به شدت داعش نیستند(اشاره او به برخی مستندات و عکس و فیلم‌هایی است که وزارت اطلاعات در مورد برخی وزرای پیشنهادی دولت در اختیار نمایندگان قرارمی دهد). البته ایشان کم لطفی می فرمایند، با این وجود می توان بایشان گفت زیاد نگران نباشید! اگر هم آن تفکرات به قدر لازم داعشی نیستند، خودایشان کم وکسری آن را جبران می کنند و به رقابت با داعش برمی خیزند! آیا اسلام شلاقی و اسیدی و دشمن علم و ماهواره و بشقاب و زنان و... پدیده ای قرون وسطائی و نسخه دوم داعش نیست که سی و پنچ سال است درجامعه ما پیاده می شود و حالاهم با پیدایش داعش درمنطقه به کورس به آن پرداخته است؟. حقا باید به حال کسانی که به این اصول گرای میانه رو دل بسته اند زار زارگریست! حالا انصاف بدهید حکومت ایران که سی و پنج سال جلوتر از داعش بساط خود را پهن کرده  است، از دست داعش رونویسی می کند یا برعکس؟!
  *-   http://www.newsair.ir/events/104-111/9480-news-9008.html


No comments: