Friday, May 22, 2020

خامنه ای خادم به اسرائیل یا دشمن آن

خامنه ای خادم به اسرائیل یا دشمن آن؟!
«آنچه قطعا باید از بین برود، نظام صهیونیستی است / دو دهه پیش طرح همه‌پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی را ارائه کردیم؛ این طرح نشان می‌دهد که ادّعای غربی‌ها درمورد یهودی‌ستیزیِ ایران، به کلی بی‌اساس است»*.

آیا خامنه ای واقعا به فلسطینی ها خدمت می کند یا به اسرائیلی ها؟ واقعیت آن است که دولت اسرائیل هراندازه که تلاش می کرد-که بسیارهم کرده بود- بازهم نمی توانست تا این میزان حمایت دولت های دیگر از جمله اروپائی ها را بدست بیاورد که در طی ۲۴ ساعت اخیر به یمن آن پوسترکذائی و سخنان هسیتریک و یهودستیزانه حکومت اسلامی و شخص خامنه ای بدست آورد. 
ازهمین رو گرچه این دو دولت به شکل رسمی بیشترین دشمنی را با یکدیگر ابراز می دارند اما حکومت اسلامی و خامنه ای در عمل بیشترین خدمت را به دولت اسرائیل کرده است تا جائی که بجای محکوم شدن جهانی بدلیل الحاق مناطق اشغالی، شاهدیم که تحت عنوان تهدیدصلح جهانی توسط ایران این چنین موردحمایت هم قرارمی گیرد!
خامنه ای امسال در غیاب راه پیمائی موسوم به قدس خود را ناگزیردید که با دادن رنگ و بوی ضدیهودی بیشتری به سخنان خود و جلب توجه جهانی، آن را جبران کند و با بکارگیری واژگان معناداری چون «تنها راه ممکن» ماهیت یهودستیزانه خود را عیان کند. حتی تلاش های مذبوحانه اش برای پوشاندن آن توسط باصطلاح رفراندوم هم کارسازنیست و دم خروس از زیرقبایش بیرون زده است. از خامنه ای باید پرسید که اگرهرآینه نتیجه رفراندوم کذائی اش نه محو و نابودی اسرائیل که مدعی آن است، بلکه ابقای آن باشد آن را خواهد پذیرفت ؟!. پاسخ البته روشن است. رفراندومی که نتیجه حتمی اش بایستی تحقق محواسرائیل باشد دیگر رفراندوم نیست و تنها پوششی است برای پنهان ساختن همان هیستری یهودستیزی که در رژیم ایران و شخص خامنه ای سراغ داریم ... تازه همه این شروورها نسیه و ناکجاآبادی است. آنچه که نقداست خدمت اوست به دولت اسرائیل برای مظلوم نمائی بیشتر و پیش بردبهترمقاصدالحاق طلبانه اش. البته این فقط آخرین نوع از این گونه خدمات بی شائبه است. چرا که خدمات مهمتری چون تبدیل صف آرائی اسرائیل و اعراب و فلسطین به صف ٰآرائی بین ایران و اعراب و کلا دگرگونی کامل فضای ژئوپلتیک منطقه بسود خروج اسرائیل از انزوای منطقه ای را قبلا انجام داده بود. در حقیقت هردوی آن ها هرکدام به دلایلی به وجودچنین دشمنانی در بیرون از مرزهای خود نیازمندند و هرکدام به سهم خود همواره آن را بازتولید می کنند.
*- منبع:   

No comments: