رابطه
جنبش و "چه
بایدکرد"!
برسم
معمول "چه
بایدکرد" را
از "نخبگان"
وصاحب نظران
می پرسند.ازهمین
رومراجعه به
جنبش ها با بی
شماران سوژه،
برای یافتن پاسخ
این سؤال قدری
عجیب می
نماید،اما
درواقع
معادله برخلاف
آنچه که
درظاهربنظرمی
رسد برعکس
است:هرجنبش واقعی
متضمن هم سؤال
است وهم
پاسخ.بنابراین
آموزگارومنشأ
اصلی پاسخ های
واقعی برای
این نوع پرسش
های پایه ای
صرفنظرازمیزان
صراحت وشاخ
وبرگ یافتن، خودجنبش
هاهستند.
ازآنجا که آموزگارخوب درعین
حال باید
شاگردخوبی هم
باشد،با
مراجعه به
جنبش وخیره
شدن برآزمون
آن-هم چون
کتابی زنده
ودرحال نگارش-
می توان به
یافتن پاسخ های
واقعی
نزدیک ترشد.