Friday, October 04, 2024

به‌زودی دیدار در تهران!

به‌زودی دیدار در تهران! گارانتی‌هم دارد! 

نتانیاهو: ایران زودتر از آن‌چه که مردم آن فکر می‌کنند آزاد می‌شود!

مردم ایران در تجربه انقلاب بهمن فهمیدند که رفتن دیو الزاما به معنی آمدن فرشته نیست بلکه چه بسا اگر هوشیارنباشیم با دیو به مراتب مخوف تری مواجه شویم. این همان مصداق ضرب المثل معروف «از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه بردن »است.

برای درک معنای آزادکردن ایران، کافی است به آزادکردن غزه و لبنان نگاهی بیفکنیم: در مورداولی حکم نسل کشی از دادگاه جهانی را نصیب خودکرده است و در دومی هم که تازه شروع شده فعلا یک میلیون آواره و بیش ازهزار نفر کشته شش‌هزارمجروح روی دست مردم لبنان نهاده است.
بنابراین مساله و پرسش اصلی آن است که چه کنیم که در رهائی از چنگ عقرب جرار گرفتارمارغاشیه نشویم؟

******

وزیر اسرائیلی با انتشار عکس خود با شاهزاده رضا پهلوی نوشت «به امید خدا به زودی در تهران» * نتانیاهو برای آن که نشان دهد شوخی درکارنیست بلکه این وعده جدی است و گارانتی هم دارد، وزیرمهاجرت خود را به دیداررضاپهلوی فرستاد تا با هم عکس مشترکی (یادگاری) بگیرند
نتانیاهو درپیام خود گفته بود مردم ایران خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنند آزاد خواهند شد. بواسطه چه قدرتی؟ نه بدست خودبلکه بدست دیگری؟. مسیررضاپهلوی را قبلا مجاهدین با دخیل بستن به صدام طی کرده بودند و هنوزهم از زیر بارسنگین آن‌خلاص نشده‌اند. لبخندرضایت بخش بر چهره رضاپهلوی حاکی از امید بستن به این دیدار در تهران است!. اما سوای شوخی و جدی بودن این دیدار، آیا بفرض وقوع، او حاضر خواهد شد پس از عمری دوری و بیگانگی باروبندیل خود را به‌بندد و در تهران سکنی گزیند؟! حکومت اسلامی مردم راصغیر میانگارد.اما گویا تنها نیست و هستندبرخی‌هاکه نیزچنین میانگارند.امامردم ایران محکوم نیستند که بین عقرب جرار و مارغاشیه گزین کنند.آنها درواقع گزینش خودرا کرده وخیزش زن زندگی آزادی رابرپاکرده‌اند وهمچنان، بی‌اعتنا به موج سواران مسیر رهایی خود را می‌پیمایند.
به نقل از صفحه x @taghiroozbeh

[ باز می گویند: فردای دگر...
صبر کن تا دیگری پیدا شود...
کاوه ای پیدا نخواهد شد، امیّد
کاشکی اسکندری پیدا شود... اخوان ثالت]

بامیددیدارهرچه زودتر در تهران                                                                                                                        https://iranintl.com/202410022199?source=share-wa    

No comments: